niedziela, 31 stycznia 2016

TeN Cosmetics Tonik do twarzy



TeN Cosmetics

Markę kosmetyków profesjonalnych TeN Cosmetics przedstawiłam Wam już wcześniej tutaj. Jak już pisałam, uwielbiam ich kosmetyki! A zabiegi wykonywane w firmowym salonie marki Accademia TeN Milano są po prostu genialne!
W dzisiejszym poście chciałabym Was zapoznać z kosmetykiem, bez którego nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji. 


Essentials Softonic TeN Cosmetics




Rozświetlający tonik do twarzy. Delikatnie oczyszcza skórę, pozostawiając ją miękką i aksamitną.
Składniki aktywne :
Wyciąg z ogórka, aloesu, z oczaru wirginijskiego, rumianek, owoc granatu.



Prawidłowa pielęgnacja skóry, zarówno poranna jak i wieczorna, nie może obyć się bez porządnego demakijażu i oczyszczenia skóry twarzy. Następny krok, czyli tonizacja jest tak samo bardzo ważnym elementem w codziennej pielęgnacji, ponieważ przywraca skórze naturalne pH ( toniku używamy zawsze po kontakcie skóry z wodą, czyli zaraz po zmyciu preparatów do demakijażu i oczyszczania twarzy, szyi i dekoltu) i utrzymuje prawidłowe funkcjonowanie jej bariery ochronnej



Tonik marki TeN Cosmetics jest delikatnym kosmetykiem, o bardzo subtelnym i przyjemnym zapachu. Znajduje się w wykonanej z grubego plastiku, niesamowicie  poręcznej  butli o pojemności 250 ml. Dozowanie produktu na płatek nie sprawia żadnych problemów, przez niewielki otwór wylewana jest odpowiednia ilość preparatu, bez rozchlapywania, bezpośrednio na płatek kosmetyczny.
Tonik nie podrażnił, nie uczulił, ani nie wysuszył mojej skóry, zarówno twarzy jak i wokół oczu. Po aplikacji wyraźnie odczuwane jest ukojenie, odświeżenie, zmiękczenie skóry, złagodzenie podrażnień, nawilżenie. Kosmetyk doskonale spełnia swoje zadanie, przywracając skórze równowagę po wcześniejszym oczyszczeniu, a także w odpowiedni sposób przygotowuje ją do aplikacji kolejnych kosmetyków pielęgnacyjnych.
Idealny do każdego rodzaju skóry.



Cena : 68 zł.

Zapraszam na stronę marki TeN Cosmetics oraz fanpage.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa propozycja. Nie spotkałam się wcześniej z marką TeN Cosmetics. Działanie, o którym wspominasz mnie przekonuje. Ja bardzo często po tonikach miałam uczucie pieczenia i nadmiernego ściągania. Dlatego teraz wybieram tylko naturalne produkty. Bardzo mnie ciekawi jak ten produkt by wypadł u mnie. Na pewno wpisuję go na swoją listę kosmetyków do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam kosmetyki tej marki :) ale lubię także poznawać nowe ;)

      Usuń
  2. Bardzo zaciekawilas mnie tym produktem !
    Mam nadzieje ze uda mi sie go kupic :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam wcześniej ten marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ma świetne działanie, piękne zdjęcia, nawiązują do natury. wcześniej chyba nie spotkałam się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam kilka ich kosmetyków, choć toniku nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń