sobota, 25 lipca 2015

ZIAJA Żel micelarny Ogórek Mięta oraz Tonik Ogórek



                                                                                Ziaja

Tak już mam z tą Ziają, że albo uwielbiam ją za jakąś serię bardzo bardzo… mocno, albo już sam zapach odpycha mnie od niej na kilometr, kilometry!!!
Jednak nie mogę ostatnio narzekać na markę, gdyż mega pozytywnie zaskakuje mnie non stop, chociażby serią Liście zielonej oliwki, no i teraz…. ale to za chwilkę!

Maleńkie zakupy w Rossmannie nie mogły się obyć bez chociażby zerknięcia na półkę z pielęgnacją „a może coś nowego, ciekawego…” hi hi…! Tak więc, na samym, samiusieńkim dole półki, zawiesiłam się na buteleczkach, o niesamowicie przyjemnej szacie graficznej, marki Ziaja. Część produktów znałam, delikatnie zmieniło się tylko opakowanie, ale serię Ogórek Mięta, widziałam po raz pierwszy. Z tej serii, czyli dwóch produktów : krem do twarzy i żel micelarny, pokusiłam się jedynie na żel micelarny (tylko i wyłącznie dlatego, że kremów mam ogromniaste zapasy i muszę je zużywać, a nie ciągle dokupować). Ta sama szata graficzna zdobi także drugi kosmetyk, który zakupiłam, tonik ogórkowy.



Żel micelarny Ogórek Mięta.
Słowa producenta : Ultralekka receptura w formie delikatnie pieniącego żelu micelarnego. Łagodnie, ale skutecznie oczyszcza każdy rodzaj skóry. Zawiera kwas laktobionowy z grupy polihydroksykwasów -PHA  o działaniu nawilżająco – łagodzącym oraz ekstrakty : Cucumis Sativus i Mentha Piperita. Odświeżający i przyjemny w aplikacji. Ma energetyczny, lekko chłodzący zapach.



Żel micelarny Ogórek Mięta. BOMBA! Niewielka, poręczna buteleczka o pojemności 200 ml. wyposażona w pompkę, co uważam za ogromniasty plus- dozuje świetnie produkt, skrywa w środku wodnisty żel o niesamowicie świeżym, przyjemnie pachnącym aromacie. Świeży, ogórkowy zapach i forma produktu - żel, sprawiają, że kosmetyk fantastycznie się sprawdza teraz, letnią, upalną porą, gdzie oprócz oczyszczenia, dostajemy przyjemne orzeźwienie i delikatne ochłodzenie nagrzanej letnim słonkiem skóry. 
Doskonale i sprawnie zmywa makijaż, pozostawiając skórę nawilżoną, miękką i co ważne, nie lepiącą.



Tonik Ogórek.
Słowa producenta : Tonik łagodnie oczyszcza naskórek, zapewnia świeżość i gładkość skóry. Doskonale nawilża i tonizuje. Zawiera wyciąg z miąższu ogórka i prowitaminę B5. Nie zawiera alkoholu.



Tonik ogórkowy sprawdził się u mnie perfekcyjnie.
Plastikowa, z przyjemną szatą graficzną buteleczka, skrywa 200 ml. przyjemnie, ale baaaardzo subtelnie pachnącego płynu. Tonik nie ma atomizera, wylewamy na płatek i już….. ale wylewamy bez żadnych wpadek, typu za dużo, nie z naszej winy, tylko otworu wyleje nam się na płatek i nie potrzebnie, bo szkoda!
Tu wszystko gra jak potrzeba! Po otwarciu korka-zatrzasku jest „dzióbek”, który odpowiednio i w bardzo delikatny sposób dozuje nam płyn.
Płatek odpowiednio nasączony płynem świetnie doczyszcza nam skórę , pozostawia ją odświeżoną i przygotowaną, na krok następny.



Podsumowując : Super produkty!!! Uwielbiam takie inwestycje, gdzie fajny kosmetyk, za niewielkie pieniądze plus ogromna satysfakcja z używania.
POLECAM, POLECAM i jeszcze raz POLECAM obydwa produkty, a jak zużyje kremowe zapasy, biorę się za krem do twarzy Ogórek Mięta!




Ziaja Żel micelarny Ogórek Mięta cena w Rossmannie 8.49 zł.



 Ziaja Tonik Ogórek cena w Rossmannie 5.19 zł.
 

Zapraszam na stronę marki Ziaja oraz Fanpage 

14 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wypróbuję oba kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo,mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  2. bardzo lubię Ziaję, tej serii jeszcze nie miałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) ja po Ziaję bardzo często sięgam!

      Usuń
  3. Muszę przyznać Kochana, że mnie zaskoczyłaś tymi produktami i uświadomiłaś właśnie, że asortyment Ziaji jest mi mało znany - czasem kupuję coś od nich i zawsze, ale t zawsze jestem zadowolona - ceny niskie, a jakość wysoka.
    Chętnie wypróbuję ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jestem zachwycona wieloma produktami tej marki,a każda nowa seria która się pojawi jest super!

      Usuń
  4. Coś fajnego.... Ziaja kusi, ale wiele produktów się u nas nie sprawdziło:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam kilka produktów tej marki które kompletnie mi nie podchodzą! ale wiele uwielbiam :)

      Usuń