wtorek, 23 czerwca 2015

FARMONA Herbal Care Krem odżywczo-regenerujący



                                                  
                                                                       Farmona Herbal Care


FARMONA HERBAL CARE  pielęgnacja twarzy, to linia produktów do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów, inspirowana bogactwem natury, oparta na naturalnych ekstraktach roślinnych, pozbawiona parabenów, olejów mineralnych, sztucznych barwników, alkoholu. Kosmetyki z linii Herbal Care są łagodne dla skóry i przyjazne dla środowiska. Zawierają najcenniejsze dary przyrody: zioła z czystych ekologicznie terenów oraz opatentowane kompozycje składników odżywczych i pielęgnacyjnych.


Seria Herbal Care Farmony do pielęgnacji twarzy składa się z pięciu kremów do twarzy, każdy o różnych właściwościach pielęgnacyjnych :
  
* Krem nawilżająco – wygładzający na dzień i na noc
* Krem odżywczo – regenerujący na dzień i na noc
* Krem łagodząco – nawilżający na dzień i na noc
* Krem przeciwzmarszczkowo – ujędrniający na dzień i na noc
* Krem normalizująco – matujący na dzień i na noc

Na początek przygody z tą serią Farmony wybrałam dla siebie krem odżywczo-regenerujący, który zakupiłam w Hebe za całe 8 zł. (normalnie, bez promocji kosztuje ok.10 zł).


Słowa producenta : Krem zawiera łagodne dla skóry, naturalne składniki aktywne, które zapewniają doskonałą pielęgnację oraz poprawiają jej kondycję i wygląd. Specjalnie opracowana, bogata receptura uzupełnia niedobory substancji odżywczych, poprawia jędrność i sprężystość oraz spowalnia procesy starzenia się skóry. Dodatkowo delikatna konsystencja i przyjemny zapach zwiększają komfort stosowania.


Wykonany z grubego szkła 50 ml. słoiczek, zakręcany plastikową nakrętką, ukryty jest kartonikowym opakowaniu na którym umieszczone są informacje na temat produktu. W środku słoiczka znajduje się krem o gęstej, ale zadziwiająco lekkiej, takiej śmietanowej konsystencji, który łatwo rozprowadza się na skórze, nie pozostawiając tłustej warstwy. Świetnie się wchłania.


Delikatny, ale fajnie pobudzający zapach, wyczuwalne cytrusowo-kwiatowe nutki tworzą wspólnie przemiły aromat.
Jest to krem, który u mnie doskonale się sprawdza zarówno na dzień jak i na noc.
Fajna konsystencja kremu sprawia, że doskonale współgra z kosmetykami kolorowymi, a zapach rozbudza i pobudza mnie i moją skórę na cały dzień. Nałożony zaś na noc fajnie relaksuje, a lekka a zarazem bogata konsystencja regeneruje i odżywia moją skórę podczas snu, dzięki czemu nabiera ona blasku i zdrowego, promiennego wyglądu.
Po nałożeniu skóra staje się miękka, doskonale nawilżona i tak samo odżywiona.
Jestem bardzo mile zaskoczona tym kremikiem, pomimo niskiej ceny krem okazał się świetnym produktem, który przebija działaniem nie jeden krem o znaczącą wyższej cenie.

10 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę z każdego nowego postu u Ciebie,zawsze trafiasz na coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana jest mi bardzo miło słyszeć takie słowa :)

      Usuń
  2. Zawsze jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękną sesję ma ten kremik:) Niestety nie miałam go :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cena fajna,więc warto spróbować :)

      Usuń
  4. nie widziałam tych kremików od farmony ale bardzo mnie zaciekawiły:) zdjęcia śliczne pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam również :) Zerknij w Hebe,widziałam je nawet ostatnio znowu na promocji :)

      Usuń
  5. Ja przerzuciłam się na olejkową pielęgnację, ale może kiedyś będę miała okazję go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super !!! ja olejki bardziej do ciała :)

      Usuń