wtorek, 10 marca 2015

TARGI BEAUTY FORUM 2015



                                                                  Targi Beauty Forum 2015

Niedziela, 8 marca, wspaniały dzień, Dzień Kobiet i …mój „pierwszy raz” na targach kosmetycznych.

Targi Beauty Forum, edycja wiosenna 2015, odbyły się 7 i 8 marca w Centrum Targowo Kongresowym MT Polska w Warszawie.

W towarzystwie przyjaciółki, z kawą w ręku, cudownie spędziłam niedzielny dzionek poznając wiele nowości kosmetycznych, oglądając świetne pokazy zabiegów na twarz bądź ciało prezentowanych przez profesjonalistów w tej branży, odkryłam wieeeele nieznanych mi dotąd marek kosmetycznych, makijażowych, a także szybciutko pozbyłam się całej zawartości pieniężnej mojego portfela…!  ahahaha…
W tłumie zafascynowanych ludzi, udało mi się pstryknąć kilka fotek, ukochanych lub dopiero poznanych marek i ich skarbów.
















                                                                     
                                                                            Dziękuję :)









17 komentarzy:

  1. lubię takie wydarzenia; ile wspaniałych kosmetyków...:)
    www.swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,mnóstwo wspaniałości tam było :)

      Usuń
  2. żałuję, że nie mogłam być :/ zawsze robią je w moje urodziny i zawsze akurat wtedy, kiedy muszę być na uczelni :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poleciałam w dniu swoich imienin,ale imprezkę zrobiłam dzień wcześniej, więc swobodnie mogłam poszaleć :)

      Usuń
  3. Aj z wielką chęcią wybrałabym się na takie targi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super,już nie mogę się doczekać kolejnych :)

      Usuń
  4. Porobiłaś śliczne zdjęcia! Na te targi nie udało mi się niestety wybrać, ale mam nadzieję, że na jesienną edycję znajdę trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też chcę jesienią się ponownie wybrać,już mam zakupowy plan !

      Usuń
  5. Może kiedyś uda mi się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę strasznie obecności na targach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto,poznałam wiele nieznanych mi wcześniej marek z ciekawymi kosmetykami :)

      Usuń
  7. Ale musiało być fajnie. We Wrocławiu są za 2 tygodnie i zastanawiam się czy się nie wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znajdziesz czas to polecam,można się zaopatrzyć w ciekawe produkty kosmetyczne :)

      Usuń
  8. zazdroszczę wypadu, też chętnie odwiedziłabym takie targi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia porobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń