piątek, 6 lutego 2015

Nowości od marki Norel Dr Wilsz



                                                                 Nowości od marki Norel Dr Wilsz

"NATURA JEST ŹRÓDŁEM PIĘKNA" a dzięki wiedzy i doświadczeniu możemy z niej w pełni korzystać.
To motto marki Norel Dr Wilsz, dzięki której mam przyjemność testowania trzech produktów z ich bogatej oferty.


Laboratorium Kosmetyczne NOREL to firma z wieloletnią tradycją i doświadczeniem w dziedzinie profesjonalnej pielęgnacji twarzy i ciała. Firmą od 25 lat zarządza dr Krystyna Wilsz- biotechnolog z wykształcenia i zamiłowania, a na rynku marka istnieje już od 50 lat.
Firma współpracuje z wybitnymi fachowcami dermatologii i kosmetologii. Od wielu lat sukcesywnie rozwija dział kosmetyki profesjonalnej. Efektem tej pracy jest ponad 30 linii zabiegowych dla gabinetów kosmetycznych, centrów odnowy biologicznej i SPA. Marka słynie z innowacyjności i oryginalnych receptur, a także opracowuje nowe formuły zaspokajając stale rosnące potrzeby klientów.  

Współpraca z tą marką to ogromna przyjemność, pełen profesjonalizm. Możliwość własnego wyboru kosmetyków jaką otrzymałam, świadczy o przyjaznym i pozytywnym nastawieniu do klientów. Marka nic nie narzuca, służy pomocą, a także profesjonalnym „słowem” odnośnie pielęgnacji i swoich produktów.  

W paczce którą otrzymałam znajdowały się trzy produkty, każdy zabezpieczony folią, co świadczy o tym, że kosmetyki są nowiutkie. Dodatkowo w środku znajdował się także najnowszy katalog z produktami do pielęgnacji domowej. Marka obdarowuje nas także próbką (u mnie znajdowała się próbka kremu żurawinowego) która ukryta jest w każdym produkcie opakowanym kartonikiem.



Czym mnie marka Norel Dr Wilsz obdarowała? Już Wam mówię :)

*Serum z kwasem hialuronowym i hyaluronianem sodu.
Żelowe serum intensywnie nawilżające oparte na 3 % kwasie hialuronowym o doskonałych właściwościach nawilżająco-wygładzających.
Zawiera dwie formy kwasu hialuronowego :
  * niskocząsteczkową ( Sodium Hyaluonate ) 2 % - wnika w warstwę rogową naskórka i trwale wiążę w nim wodę uzupełniając jej dobory
  * wielkocząsteczkową ( Hyaluonic Acid ) 1 % - tworzy na skórze „wilgotny kompres”, który wygładza i chroni przed wysusaniem.


* Krem aktywnie nawilżający Ceramid Activ do cery suchej i normalnej.
Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery suchej i normalnej. Tworzy na skórze delikatny film ochronny zapobiegający wysuszaniu i łuszczeniu naskórka. Intensywnie nawilża skórę, zapewniając jej miękkość, elastyczność i właściwe napięcie.


* Tonik aktywnie nawilżający Ceramid Activ.
Bezalkoholowy tonik o doskonałych właściwościach oczyszczających, odświeżających i tonizujących. Preparat skutecznie nawilża, koi i chroni naskórek przed utratą wody.


Szczegółowe informacje o produktach marki Norel Dr Wilsz znajdziecie tu KLIK 
Na zakupy zapraszam tu KLIK
Fanpage marki Norel Dr Wilsz KLIK

Jak tylko przetestuje i poznam dokładnie wszystkie produkty, od razu podzielę się z Wami wrażeniami. Jednak już dzisiaj, po kilku zastosowaniach, mogę powiedzieć, że moim HITEM będzie serum, jest niesamowite, a jak nawilża i wygładza, CUDNE!

30 komentarzy:

  1. Ale jestem ich ciekawa, przyglądam się im od dawna, serum ma przepiękne opakowanie, elegancja Francja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,serum ma piękne opakowanie,a jakie działanie! REWELACJA :) Warto wypróbować,naprawdę !

      Usuń
  2. Bardzo jestem ciekawa Twoje opinii :) Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Służą,oj służą....są świetne!

      Usuń
  3. nigdy nie słyszałam o tej marce:) to serum mnie zaciekawiło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zerknąć na ich stronę,mają tam wiele ciekawych produktów :)

      Usuń
  4. wow, nie znam tej marki, przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zapraszam na ich stronę,warto zerknąć na ich ofertę :)

      Usuń
  5. jestem ciekawa jak się kosmetyki u ciebie sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania :) a, i bardzo podobaja mi się Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,dziękuję,dziękuję...... :)

      Usuń
  7. Ja już polubiłam się z moim żelowym tonikiem. Chyba obie będziemy bardzo zadowolone! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja o tej marce słyszę po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zerknąć na ich stronę,mają wiele cudownych kosmetyków :)

      Usuń
  9. juz od jakiegos czasu mnei ciekawi ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się :) firma ma w swojej ofercie rewelacyjne produkty :)

      Usuń
  10. Norel ma tak kuszący asortyment, że hejo :D szczególnie to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nigdy, więc ciekawa jestem jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  12. A co mają w składzie? Ciekawi mnie zwlaszcza to serum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już podaje składniki widniejące na opakowaniu serum :Aqua,Sodium Hyaluronate,Hyaluronic Acid,Sodium Dehydroacetate.

      Usuń