czwartek, 26 lutego 2015

Bielenda Professional Ultranawilżający mus do twarzy



                                                Bielenda Professional Ultranawilżający mus do twarzy


Nawilżanie, nawilżanie i jeszcze raz nawilżanie…..to od zawsze u mnie podstawa w pielęgnacji. Każde kosmetyczne zakupy to kolejny produkt o właściwościach nawilżających. Tak samo było w przypadku Bielendy, która w swojej serii Professional posiada wiele ciekawych kosmetyków, zwłaszcza nawilżających :

* Ultranawilżające serum do twarzy
* Ultranawilżający krem do twarzy na bazie ciekłokrystalicznej SPF 15
* Ultranawilżający tonik do twarzy
* Ultranawilżający mus do twarzy

Właśnie ten ostatni produkt, czyli mus, zaciekawił mnie na tyle, że postanowiłam go nabyć.


Słowa producenta : Ultranawilżający mus do twarzy Bielenda Professional skierowany jest do posiadaczek każdego rodzaju cery, a w szczególności suchej oraz odwodnionej. Nie tylko intensywnie nawilża, lecz również eliminuje nieprzyjemne uczucie napięcia i szorstkości, zapobiega przed wysuszeniem i pobudza naturalne mechanizmy nawilżenia skóry.
Składniki aktywne : Duo AQUA-Porine, Trehaloza, Olej winogronowy


Ultranawilżający mus do twarzy to nic innego jak maseczka nawilżająca, która ma za zadanie intensywnie nawilżyć skórę, pozbawiając szorstkości, szczególnie skórę suchą i odwodnioną. Mus może nam także posłużyć jako preparat do masażu twarzy.
Maseczka ukryta jest w 150 g. tubce. Konsystencja jest kremowa, gęsta, bogata, doskonale rozprowadza się po skórze, tworząc delikatną, bezbarwną warstewkę (odczuwamy delikatne uczucie zastygnięcia), która cudownie wnika w skórę, napełniając ją nawilżeniem. Zapach musu jest bardzo przyjemny i delikatny, ale także świeży i orzeźwiający, który cudownie umila aplikacje produktu.


Cieniutka warstwa, którą nakładamy na skórę, wchłaniając się, dostarcza nam odpowiedniego nawilżenia, bez podrażnień i zapychania. Po kilku minutach, po spłukaniu nie wchłoniętej warstewki, nasza skóra staje się mięciutka, odpowiednio, długotrwale nawilżona. I gdyby nie fakt, że te codzienne pielęgnacyjne rytuały (oczyszczanie, serum/emulsja, krem) darzę ogromnym uwielbieniem, to maska będąc na tyle intensywną w działaniu, mogłaby być spokojnie całością mojej nawilżającej pielęgnacji bez dodatkowych kroków.
Króciutko podsumowując : maska to wydajny-wg. producenta 20 zabiegów, warty swojej ceny (43 zł.) kosmetyk, do każdego rodzaju skóry, o porządnym i intensywnym, nawilżającym działaniu.




13 komentarzy:

  1. nie wiedixzałm ze bielend ma kosmetyi profesional:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj... przydałaby mi się ... z dnia na dzień z cery tłustej zrobiła mi się mieszana :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam,doskonałe nawilżenie daje ta maska :)

      Usuń
  3. Z tej proffesional Bielenda chciałabym też maski algowe spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) olejek do kąpieli,balsam i peeling arbuzowy kuszą mnie także niesamowicie!

      Usuń
  4. Z profesjonalnej miałam tylko maskę algową, ale ten mus to chyba coś dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę u Ciebie zawsze trafiam na produkty, których jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mleczko z tej serii bardzo lubię, ogólnie bielendy nie, w domu mam głównie Norela i Farmonę Profesjonalną :)

    OdpowiedzUsuń