niedziela, 18 stycznia 2015

KIKO MILANO Light Infusion Face Powder



                                                                                     Kiko Milano


Warszawa… Arkadia… Kiko Milano… tak tak i ja tam poleciałam! Główny cel, kosmetyki do makijażu. Chociaż i produkty do pielęgnacji twarzy mają ciekawe. Przechadzając się po salonie Kiko moja buzia promieniała z każdym kolejnym wykonanym przeze mnie krokiem.
Ogromny wybór, rozmaite kolekcje makijażowe, cudne puderniczki, które kryją pudry, brązery, róże, a także paletki z cieniami do oczu, lakiery do paznokci i szminki. Jednym słowem, mnóstwo tego dobra!
Ja dla siebie wybrałam kilka produktów. Jednak najbardziej oczarował mnie, swoją wielofunkcyjnością, pięknym opakowaniem, delikatnym efektem i różowym znakiem zapytania, puder do twarzy Light Infusion Face Powder.


Słowa producenta : Puder do twarzy o miękkiej, kremowej konsystencji, który w jednym produkcie łączy pięć różnych odcieni: dwa róże do policzków, dwa pudry brązujące oraz jeden rozświetlający, do nakładania pojedynczo lub mieszania ze sobą.
Zawarte w pudrze perełki i pigmenty wychwytują światło i odbijają je, zapewniając karnacji naturalne i świetliste wykończenie. Ekstrakt z Hoi Różowej, wchodzący w skład formuły, ma działanie ochronne.
Produkt ten powstaje z masy zawierającej pudry, którą wylewa się do puderniczki, a następnie spieka, w celu odparowania płynów. Dzięki tej szczególnej technologii, puder zyskuje konsystencje, która zapewnia wyjątkowe uczucie miękkości na skórze.


Puder pochodzi z limitowanej serii Bad Girl?, która jak mówi producent inspirowana jest nowoczesną i charyzmatyczną kobiecością.
W srebrnej puderniczce oprócz dwóch odcieni różu, dwóch odcieni brązera i jednego pudru rozświetlającego znajduje się także lustereczko.


Równiusieńko podzielone, cztery paseczki, przykryte są piątym, jasnym odcieniem różu o oryginalnym kształcie, znaku zapytania! 


Produkt ma bardzo leciutką, delikatną i miękką konsystencję, która jak subtelny puszek otula naszą twarz, dodając jej promiennego wyglądu. Najbardziej lubię łączyć ze sobą wszystkie odcienie, przyprószając wtedy całą twarz, bądź używać każdego odcienia pudru, samodzielnie, zgodnie z ich przeznaczeniem. Róż dodaje cudnego, delikatnego rumieńca, brązer mimo tonacji, jaśniejszej bądź ciemniejszej, naturalny, subtelny efekt podkreślenia i ocieplenia cery, a rozświetlacz, odcień perłowy, pięknie mieni się na naszej skórze ożywiając nasze naturalne piękno i dodając blasku naszej cerze.

Dwa odcienie brązera
Od lewej dwa odcienie różu,po prawej rozświetlacz

Marka Kiko Milano oferuje nam wiele ciekawych i bardzo dobrych jakościowo kosmetyków, w przystępnej cenie.

33 komentarze:

  1. Też polubiłam ich kosmetyki, mam już szminkę, konturówkę do ust, maseczkę, flamaster do brwi....ale tego pudru nie zauważyłam, gdybym go zobaczyła pewnie byłby tez mój, fajne kolorki, śliczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,opakowania mają super! Ja już choruję na inne produkty KIKO :)

      Usuń
  2. Opakowanie fantastyczne! Lubie ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje ten puder :) Oj gdybym tylko była w Warszawie też bym od razu poleciała do salonu KIKO i coś ładnego sobie zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi...dobrze,że mam daleko do Arkadii,bo bym codziennie chyba w ich salonie siedziała :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię wielofunkcyjne produkty zamknięte w jednym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kuszący :) Fajnie wygląda i ma świetne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twarzy piękny, delikatny efekt,taki najbardziej lubię :)

      Usuń
  6. Wow, cudny opakowanie już mi się podoba, a zawartość jeszcze lepsza :) Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak,pomysł niesamowity,od razu wpadł mi w oko!

      Usuń
  7. KiKo małe bziko - kupię przy najbliższej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,wariactwo jakieś,przynajmniej u mnie! hi hi Polecam,mają fajne produkty :)

      Usuń
  8. Nigdy w KIKO nie zwróciłam uwagi na ten produkt. Muszę się baczniej rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nowa kolekcja też cudna,już kilka produktów CHCĘ,bardzo bardzo... :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tak,tak tak jest cudny,no i ten znak zapytania :)

      Usuń
  10. Pięknie się prezentują, podobają mi się barwy :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo,ja go też bardzo lubuję za delikatność :)

      Usuń
  11. Z kiko lubię głównie lakiery, jakoś kolorówka dotąd mnie nie skusiła, ale kto wie, moze jak trafi już do Gdańska (ZAPRASZAMY!) to się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,więcej KIKOwych sklepów by się przydało,polecam kolorówka jest świetna :)

      Usuń
  12. Wyglądają świetnie! Ile kosztuje takie cudeńko? :) Chyba muszę przyjrzeć się bliżej produktom KIKO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,że strona internetowa w Polsce już istnieje :) Zapłaciłam 59 zł. :)

      Usuń
  13. wspaniały produkt, pięknie prezentują się kolorki:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne cacuszko :) Zazdroszcze wizyty w salone kiko, mam nadzieję, że i mi się to uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki,liczę na więcej salonów tej marki,bo muszę pół stolicy przejechać,aby poszaleć w KIKO :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak,na pewno przypadłby Ci do gustu :)

      Usuń
  16. Każdy dostaje szału, tak samo ja! A jakie zniżki fajne, -70% więc polecam. Tak, opakowania śa super i jakość też. Fajne artykuł! (Ja mam dośc sporo tego...)

    OdpowiedzUsuń