czwartek, 14 sierpnia 2014

Yves Rocher Tonik usuwający oznaki zmęczenia



                                                                   Herbaciany tonik Yves Rocher


Yves Rocher....zapomniana przeze mnie marka kosmetyków, oczarowała mnie ostatnio kilkoma, całkiem przyzwoitymi produktami. Marka często funduje nam promocje, dzięki którym możemy pozwolić sobie na zakup ciekawych kosmetyków w korzystnej dla nas cenie. Jednym z zakupionych przeze mnie produktów był Tonik usuwający oznaki zmęczenia.


Słowa producenta : Tonik usuwający oznaki zmęczenia do twarzy i oczu z wyciągiem z trzech herbat to kosmetyk o nowatorskiej serii łączącej w sobie działanie oczyszczające i odmładzające, dzięki wyciągom z trzech gatunków herbaty o właściwościach detoksyksykujących.

Składniki : *wyciąg z zielonej herbaty –detoksykuje dzięki działaniu antyutleniającemu
                  * wyciąg z białej herbaty – detoksy kuje dotleniając komórki
                  * wyciąg z herbaty z Madagaskaru – detoksy kuje wzmacniając ochronę komórek
                  * woda z mięty pieprzowej i z rumianku bio


Jak tylko zobaczyłam, że tonik jest w postaci żelu, musiał być mój, UWIELBIAM :)
Nie jest to typowy gęsty żel, lecz troszeczkę taki lejący. Jednak mam wrażenie, że w tej postaci lepiej rozprowadza się po skórze, delikatnie oczyszczając, a zarazem skutecznie i bez jakichkolwiek podrażnień. Ma ciekawy, lecz trudny do określenia zapach. Mnie aromat uwiódł delikatnością, świeżością, słodyczą i relaksującym działaniem. Tonik dostajemy w plastikowej, przezroczystej  200 ml. butelce z zamykanym zieloniutkim dozownikiem żelu, który niestety czasami się troszkę upaćka podczas wylewania toniku. Czy usuwa oznaki zmęczenia ? ciężko stwierdzić, na pewno pozostawia miękką i nawilżoną, fajnie odświeżoną skórę, pobudzoną i przygotowaną do następnych czynności związanych z pielęgnacją. Jedyne co mnie smuci, to, że przy cenie 8.50 zł.za ten tonik kupiłam tylko jedno opakowanie :)


16 komentarzy:

  1. "Usuwający oznaki zmęczenia" idealnie coś dla mnie na dziś :)
    Nie znam tego żelu ale chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze,że takie ciężkie,chłodne dni powoli się do nas zbliżają,więc dobrze mieć przy sobie takie produkty jak ten :)

      Usuń
  2. wiesz, że dla mnie to też zapomniana marka kosmetyków, a kiedyś nawet dość często je kupowałam, przyjemna buteleczka tego toniku - żelu, ale konsystencja mi nie odpowiadałaby, dla mnie tonik to musi być płyn, a forma żelu przeznaczona jest dla typowego żelu. Tak już mam, co nie znaczy, że produkt może być bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam troszkę uzupełniłam braki,całkiem fajnymi kosmetykami :) Lubię formę żelu,ale nie ukrywam,że mam też płynne toniki,które są świetne.

      Usuń
  3. Intrygująca propozycja :) usuwający zmęczenie i ta żelowa forma...czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) ja jestem HAPPY,że upolowałam go w super niskiej cenie.

      Usuń
  4. Żelowy tonik? Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są,są kochana,wydaje mi się, że i Shiseido Ibuki ma taką konsystencje :)

      Usuń
  5. Nooo podoba mi się! Zerknę, jak będę miała okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie go wypróbuję, jak wykończę mój ulubiony tonik z Clarins'a, który niestety jest dość drogi :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. ach te ceny,ja mam ochotę na Shiseido Ibuki,ale też sporo kosztuje.Dziękuje :)

      Usuń
  7. żelowy tonik to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to warto wypróbować,może i Tobie podpasuje taka konsystencja :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia! Toniku nigdy nie używałam YR, ale mam swoje ulubione kosmetyki marki (olejek z leltniej serii)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja ostatnio sporo od nich nakupiłam i wszystkie produkty sobie chwalę :)

      Usuń