niedziela, 10 sierpnia 2014

BingoSpa Krem pod prysznic czekolada z pomarańczą



                                                                                Bingo….


Bingo Spa, przypadkowy zakup nieznanych mi do tej pory kosmetyków i marki. Z ciekawości i ogromnej chęci wypróbowania, zgarnęłam ze sklepu kilka BingoSpa produktów, w ciemno. I muszę Wam powiedzieć, że okazują się całkiem fajnymi kosmetykami. Pierwsze co zrobiłam jak przytargałam je do domu to szybciutko sprawdziłam jak pachną, pózniej już na spokojnie skupiłam się na działaniu.
Najbardziej urzekł mnie Krem pod prysznic o zapachu „pralinki z bombonierki” czekolada z pomarańczą.


Słowa producenta : Wyjątkowo ekskluzywny krem pod prysznic BingoSpa o zapachu czekolady i pomarańczy pieści zmysły, otula puszystą pianą i doskonale pielęgnuje, odżywia i wygładza skórę.
Zniewalający, apetyczny zapach czekolady przynosi uczucie pełnego odprężenia, usuwa zmęczenie i uspokaja, a bogata receptura doskonale myje i oczyszcza skórę, nawilżając ją. Aromatyczny prysznic zapewnia cudowną świeżość i relaks po całym dniu, pozostawiając długotrwały efekt, miękkiej, jedwabiście gładkiej i uwodzicielsko pachnącej skóry. Zawarta w czekoladzie kofeina oczyszcza skórę z toksyn, działa wyszczuplająco i antycellulitowo.
Czekolada BingoSpa wzmacnia i chroni warstwę lipidową skóry. Działa antystarzeniowo i poprawia samopoczucie, stymulując pracę endorfin. Czekolada zwiera również wiele żelaza, cynku, magnezu i wapnia, które przyspieszają krążenie krwi w organizmie, zmniejsza też wszelkie obrzęki na skórze.
Krem pod prysznic BingoSpa zwiera również olejek pomarańczowy o działaniu antyoksydacyjnym, łagodzącym i przeciwzmarszczkowym i olejek ze słodkich migdałów, który jest doskonałym emolientem.


Krem pod prysznic otrzymujemy w plastikowej 500 ml. butelce ze śmieszną metalową nakrętką. Po otwarciu momentalnie wyczuwamy piękny słodki, bardzo słodziutki pralinkowy aromat, zmieszanej czekolady z pomarańczą. Aromacik utrzymuje się jeszcze podczas kąpieli, po czym zanika, a szkoda, bo uwielbiam jak skóra pachnie jeszcze po kąpieli, zwłaszcza jak zapach jest tak śliczny jak ten. No nic, następny krok, czyli balsam lub olejek, sprezentuje nam upragniony aromacik na skórze. Konsystencja to bardzo kremowy, gęsty płyn, który podczas kąpieli zamienia się w delikatną piankę pielęgnującą i myjącą nasze ciało. Bardzo, bardzo wydajny, nie żałuje go sobie podczas kąpieli, ale naprawdę niewielka ilość, dzięki gęstości produktu jest w stanie umyć nasze ciało.


Przyjemna, relaksująca smakowitym aromatem kąpiel = BingoSpa krem pod prysznic czekolada z pomarańczą.
  

20 komentarzy:

  1. Fajnie, że Ci podpasował :) Dla mnie, to taki zapach na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny,fajny tylko szkoda,że pachnie tak krótko.Na zimę, też będzie super,ale mam w planach inny zapach teraz wypróbować :)

      Usuń
  2. miałam kilka produktów BingoSpa, jeden z nich używam regularnie ( koncentrat kofeinowo-cynamonowy na mój brzuch, który jest za duży), ogólnie mają fajne kosmetyki, twój żel wydaje się wydajny, ciekawy i pewnie nie drogi, rozkoszuj się nim kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość produktów mają chyba w fajnych cenach i sporych pojemnościach.Oooo ten koncentrat to coś dla mnie,mój brzuch też jest sporych rozmiarów :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Super :) Jak mi się ten skończy lecę po inny zapach :)

      Usuń
  4. na chłodniejszą porę roku by nam się przydał:_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie idealny także na chłodniejsze kąpielowe wieczory :)

      Usuń
  5. Pomyśle o nim na deszczowe,jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już tuż tuż.....niestety jeszcze chwilka i koniec letniego ciepełka :)

      Usuń
  6. Uwielbiam słodkości więc i te cudo chętnie wypróbuję jeśli spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi...ja także :) Polecam,ja już szykuje się na zakup następnych,mam nadzieje tak samo pięknie pachnących kremów pod prysznic :)

      Usuń
  7. Nie znam produktów Bingo, ale ten żel brzmi zachęcająco po Twojej recenzji Kochana ;) Może kiedyś... :)
    Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie je poznaje i podobają mi się w działaniu i w cenie.Zdjęcia działkowe...pozdrawiam,buziaczki :)

      Usuń
  8. Czekolada z pomarańczą to z całą pewnością coś dla takiego łasucha jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pychotka...ten krem smakowicie pachnie :)

      Usuń
  9. Ja z BingoSpa jeszcze nic nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto coś sobie zakupić z ich oferty,ceny rozsądne,a i produkty ok :)

      Usuń
  10. bardzo ładne zdjęcia, nie miałam jeszcze tego kosmetyku bingo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo ,bardzo fajne mają produkty,w korzystnych cenach.

      Usuń