piątek, 18 lipca 2014

Lierac Sunific Aftersun



                                                                ,,.....UCH jak gorąco,
                                                                       PUFF jak gorąco….”


Lato w pełni, pogoda piękna, lecz nasza skóra bez odpowiedniej pielęgnacji cierpi. Najlepszym rozwiązaniem byłoby cały dzień siedzieć w wodzie, popijając lemoniadę i delektując się beztrosko urokami lata. Realia są jednak troszkę inne, przynajmniej moje !!!


Podstawą idealnego nawilżenia jest nawadnianie organizmu od środka, poprzez picie dużych ilości wody niegazowanej. Następnym krokiem jest nakładanie odpowiednich preparatów głęboko nawilżających i odżywiających naszą wysuszoną skórę. Idealnym kosmetycznym ukojeniem dla mojej skóry twarzy i dekoltu okazał się Lierac Sunific Aftersun.


Słowa producenta : Błękitne serum o silnych właściwościach regenerujących jest wyjątkowym produktem zapobiegającym pojawieniu się oznak fotostarzenia, do zastosowania po kąpieli słonecznej.
Wzbogacone o wyciąg z błękitnych alg, posiadających zdolność do oddziaływania w pobliżu DNA komórki. Dodatek czystego kwasy hialuronowego pomaga wygładzić i nawilżyć skórę oraz zmniejszyć widoczność fotostarzenia : zmarszczek, przebarwień, oznak odwodnienia.



To przepięknie, błękitne serum ma konsystencję wodnisto- żelową, które przed aplikacją należy wstrząsnąć, mieszając w ten sposób warstwy.


Preparat jest odpowiednim’’ koktajlem’’ regenerującym i łagodzącym dolegliwości związane z opalaniem. Jetem bardzo pozytywnie zaskoczona nawilżającym działaniem tego serum, a moja skóra po takiej dawce różnorodnych składników jest jedwabiście gładka, promienna i przygotowana do kolejnych etapów w pielęgnacji. Pomimo płynności aplikacja nie sprawia mi żadnego problemu, a jedynie ogromne ukojenie, nagrzanej słońcem skóry. Serum wchłania się bardzo szybko, nie pozostawiając po sobie śladu, a jedynie zapach, który jest…..cudowny, bardzo słodki i sprawia, że mam ochotę go nakładać i nakładać…. !! Lecz jednak jakiś limit jest, ponieważ to cudeńko w szklanej buteleczce ma pojemność 30 ml., a w ten „łakomy” sposób mogę się z nim szybko pożegnać.


Moja zachłanność nie zna granic!!! więc nie poprzestałam tylko na serum, a zakupiłam całą serię Lierac Sunific Aftersun, którą pokochałam i na pewno będzie mi towarzyszyć nie tylko w upalne dni, ale także jako odpowiednia całoroczna pielęgnacja mojego ciała.                                               

17 komentarzy:

  1. następny luksusowy kosmetyk z twojej toaletki, opakowanie i opis cudo! Kosmetyk wprost idealny na te upalne dni, prosimy o dalsze recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak,idealny :) Już Wam szykuje następną opowieść o letnich cudeńkach !!

      Usuń
  2. cudne zdjęcia, uwielbiam sera z pipetami, nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, planuję kupić flavo c,
    ja w ogóle się nie opalam, chciałabym poznać tą markę i pewnie tak się stanie ale wybiorę raczej inne serum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam bardzo kosmetyki tej marki ! Firma organizuje dermo konsultacje na których można zapoznać się z ofertą i produktami,otrzymać gratisy lub rabat.

      Usuń
  3. Juz sam kolor serum jest zachecajacy i wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor,zapach i działanie idealnie wakacyjne :)

      Usuń
  4. Wierzę, że jest BOSKIE! Lierac - niezawodny! Podoba mi się to Twoje "łakomstwo" :D :D :D Zapragnęłam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łakomstwo i zachłanność ...ah...ale przy takich kosmetykach trudno się pohamować :)

      Usuń
  5. Bardzo bym chciała go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, nie mogę się napatrzeć na Twój ogródek - bogactwo form, faktur, roślinności ... i Twoje cudowne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ogródek w tym roku strasznie obrodził,serwując mi cudowne skarby!! a ja bardzo się staram, żeby to piękno wam pokazać :)

      Usuń
    2. I cudownie Ci to idzie ;) Jestem zachwycona bogactwem Twojego ogródka :)

      Usuń
  7. Przecudne miejsce dla relaksu i przepięknej ekspozycji kosmetycznych :) aż moja cera zrobiła się ..spragniona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak relaks pierwsza klasa,uwielbiam odpoczywać w moim ogródku :) Polecam serum świetnie napoi skórę.

      Usuń
  8. Bardzo bym chciała je wypróbować i podzielić się uwagami z przebiegu ich stosowania :) Cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam wypróbować,mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi.

      Usuń