środa, 16 lipca 2014

Lierac Sunific Solaire



                                                                         Wakacje z Lierac


Lato…jak ja lubię tę porę roku !!
W ciepłe dni przebywamy bardzo dużo czasu na świeżym powietrzu, wystawiając swoje ciało na słoneczko. Musimy jednak pamiętać, że bardzo ważne jest to, aby chronić naszą skórę, stosując odpowiednie dla naszej skóry kosmetyki z filtrami. Moim tegorocznym obrońcom przed promieniowaniem UV jest marka Lierac, a konkretnie Lierac Sunific Solaire 1.


Słowa producenta : Aksamitny krem ochronny SPF 30 Twarz i dekolt. Produkty Sunific zawierają składniki zapewniające najlepszą ochronę przed promieniowaniem UV (system filtrów UVA/UVB opatentowany przez Lierac )oraz kompleks zapobiegający i redukujący objawy fotostarzenia.
-Ekstrakt z owoców noni pomaga zapobiegać utracie elastyczności skóry
-Ekstrakt z Orobanche działa przeciwzapalnie i zapewnia dodatkową ochronę przed powstawaniem przebarwień
-Ekstrakt z plumerii wzmacnia ochronę przed wolnymi rodnikami i pomaga redukować skutki ich działania
-Biotechnologiczny peptyd przyspiesza opalanie
-Trio roślinne (olejki z drzewa orleańskiego + masło morelowe + roślinna gliceryna) nawilża, przyspiesza opalanie i zapewnia piękny odcień opalenizny.


Lierac Sunific Solaire 1 przeznaczony jest do ochrony twarzy i dekoltu. Krem o bardzo delikatnym, zmysłowym i słodkim zapachu zamknięty został w leciutkim flakonie z pompką o pojemności 50 ml. Aksamitna konsystencja kremu sprawia, że produkt szybko się wchłania nie pozostawiając po sobie znaku, jedynie doskonałe nawilżenie i przepiękny zapach ,który wyczuwamy jeszcze długo po nałożeniu.



Większość tego typu produktów, które wcześniej miałam możliwość wypróbowania pozostawiały na skórze tłusty i biały ślad, który bardzo długo się jeszcze wchłania, lecz Lierac Sunific Solaire znika natychmiast, pozostawiając skórę niesamowicie miękką.


Stosując ten krem nie nakładam już nic innego, bo mam wrażenie, że Lierac doskonale sobie radzi jako krem na dzień pomimo innych swoich funkcji.

6 komentarzy:

  1. buteleczka elegancka, marka posiadająca najlepsze kosmetyki, masz rację czytając jego działanie kosmetyk wprost idealny na lato, aż chce się go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,bardzo fajne opakowanie :) Pogoda dopisuje więc dobrze mieć go pod ręką :)

      Usuń
  2. LIERAC - niezawodny jak zawsze! Ja, akurat go nie miałam. Brak tłustej warstwy w pełni mnie przekonuje :) Zdjęcia M.E.G.A :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak !!! ale to dzięki Tobie mam te skarby w domu,to Ty mnie nimi zaraziłaś !!dziękuję

      Usuń
  3. Zdjęcia Beatko przepiękne, jak zawsze :) Produktu nie znam, ale czuje wielka pokusę na jego wypróbowania, podoba mi się jego skład i to, ze nie pozostawia tłustej warstwy, której nie cierpię ;)
    A gdzie masz gadżet Obserwatorzy? Chciałabym Cię śledzić na bieżąco :)
    Miłego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany ! jestem MEGA szczęśliwa,że Ci się zdjęcia podobają :) Od jakiegoś czasu próbuje z tym gadżetem,ale non stop wyskakuje mi błąd !? Wzajemnie,ja też Tobie życzę miłego i słonecznego weekendu :)

      Usuń