niedziela, 27 lipca 2014

Charmine Rose



                                                                Piankowy przyjaciel


    
Korzystając z wolnej chwili w tak piękny i słoneczny dzionek,chciałabym Wam opowiedzieć o moim nowym pomocniku w oczyszczaniu skóry. Już wcześniej słyszałam tu i ówdzie o tej polskiej marce tworzącej profesjonalne produkty i zabiegi pielęgnacyjne, ale jakoś wcześniej nie zwracałam uwagi na ich produkty, do momentu… kiedy dostałam w prezencie Antybakteryjną piankę myjącą Charmine Rose.


Słowa producenta : Antybakteryjna pianka myjąca do cery tłustej i mieszanej ze skłonnością do podrażnień i alergii.
Przeznaczenie : - cera tłusta i mieszana, ze skłonnością do podrażnień i alergii
                         - dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku
Opis działania : - skutecznie usuwa nadmiar wydzielanego serum redukując świecenie skóry
                          - wspomaga gojenie
                          - nawilża
                          - redukuje przez naskórkową utratę wody
                          - intensywnie nawilża i redukuje podrażnienia naskórka
                          - oczyszcza skórę, zapobiegając powstawaniu zmian trądzikowych



„Pianka”, bardzo podoba mi się ta forma produktu, a jednocześnie kojarzy mi się z lekkością i  delikatnością. I tak jest w przypadku tego cudeńka!! Dzięki swojej delikatności doskonale nadaje się zarówno dla mnie, jak i dla mojej nastoletniej córki, która obecnie zmaga się z wariacjami wieku dojrzewania. Pianka doskonale oczyszcza skórę z zanieczyszczeń jak i pozostałości makijażu, a także łagodzi i w pewnym stopniu goi ranki powstałe od trądziku. Może to wydać się Wam dziwne, ale gdy myje buzię pianką mam wrażenie, że zamienia się ona w „ krem”, który podczas użytkowania doskonale nawilża skórę, pozostawiając ją mięciutką, bez tego okropnego uczucia ściągnięcia.!! Za to daje jej ogromnego plusa!! Zapach.. hmmm delikatnie miętowy, słabiutki, ale przyjemny. Produkt zamknięty jest w plastikowej 200 ml. butelce z pompką, który pomimo podwójnego użytkowania posłuży nam jeszcze na długo.


  

6 komentarzy:

  1. przeglądałam ich stronę, nawet ciekawe kosmetyki mają, nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Pianka wydaje się skuteczna, ładnie się prezentuje, ale cena trochę wysoka, no ale w końcu to prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki mają fajne,ceny..no chyba takie jak wszędzie,tylko po prostu trzeba je poznać i dobrać odpowiednie dla siebie :)

      Usuń
  2. OMG... coś dla mnie :) Choć wolę formę żelu i tak bym niOm chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że polubiłabyś go! Piankowe oczyszczanie bardzo mi się spodobało :)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie na jak długo wystarcza produkt, bo zwykle moje pianki kończyły się w błyskawicznym tempie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pianka jest naprawdę wydajna,używam jej razem z córką.Jedna pompka wystarcza na umycie całej buzi.Mam ją od miesiąca i zużyłyśmy może 1/4, z tym, że używamy jej kilka razy w tygodniu zamiennie z Sensilisem. :)

      Usuń