środa, 9 lipca 2014

Ahava Time To Hydrate Active Moisture Gel Cream



                                         Ideał nawilżający....Ahava Active Moisture Gel Cream

Dawno, dawno temu „o rany ale bajkowo” pewien krem pod oczy (na pewno wspomnę jeszcze o nim ) tak mnie zauroczył, że postanowiłam bliżej się przyjrzeć marce ,która tworzy takie skarby.


I tak oto trafił w moje ręce krem – żel do twarzy intensywnie nawilżający AHAVA Active Moisture Gel Cream. Jest cuuuuuudowny !!!perfekcyjny !! idealny !!!!Ten niesamowity kremowy żel ukryty jest w szklanym, masywnym słoiczku o pojemności 50 ml .Po odkryciu folii możemy delikatnie wyczuć specyficzny dla te marki zapach taki…świeży, morski, delikatny, który bardziej wyczuwamy dopiero po nałożeniu na skórę twarzy.


Słowa producenta : Odświeżający żel o kremowej konsystencji, przywraca skórze delikatną miękkość oraz zdrowy wygląd. Stworzona przez Ahava technologia Moisture Suspension RE umożliwia dostarczenie i związanie w warstwach skóry wody z Morza Martwego. Umożliwia to preparatowi aktywne nawilżanie.


Po nałożeniu kremiku na twarz, momentalnie odczuwamy „moc” jaką posiada owy produkt. Głębokie nawilżenie sprawia, że skóra staje się miękka ,odświeżona, a dotykając twarz czujemy gładkość i z każdym następnym dniem większą jędrność i promienność ,którą oddaje nam super nawilżona skóra. Posiadając cerę bardzo wrażliwą mam ogromny problem z doborem odpowiednich kosmetyków, lecz z Ahavą na buzi możemy spać spokojnie !! Zero jakichkolwiek podrażnień !


Polecam i jeszcze raz polecam. Ten kremowy żel jest moim faworytem jeśli chodzi o produkty nawilżające i stoi na honorowym miejscu wśród moich skarbów kosmetycznych .   
                                                                                                                                                                          

11 komentarzy:

  1. AHAVA jest piękna! Bardzo bym chciała spróbować. Słoiczek, w wilgotnym piasku - BOSKI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak plaża,woda i Ahava -piękny widok :)

      Usuń
  2. Warto naprawdę warto,ten krem jest świetny!!Pokochałam go od pierwszego nałożenia na skórę.Dziękuje,mokry ogródek pięknie wychodzi na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kolejną "perełkę". Nie miałam tej marki u siebie, a z opisu i ze zdjęć wydaje mi się bardzo interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ten krem to perełka,dziękuje za miłe słowa :)

      Usuń
  4. piękne zdjęcia, opis zachęcający, nie miałam nic jeszcze z Ahavy...żałuję, bo z tego co piszesz warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika naprawdę polecam,a ten krem jest bombowy !!

      Usuń
  5. Super zdjęcia, mocno zachęcające! I opis też...Trochę poezji dla nas, które tak mało jej mamy w życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) U Ciebie w nazwie to dopiero poezja :)

      Usuń
  6. Miałam krem na noc z serii Time to hydrate i był rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ich kosmetyki,mam już małą kolekcje i wszystkie świetnie mi służą :)

      Usuń